четвъртък, 21 август 2014 г.

Порция смях



Аз не мога да разбера жените - с часове могат да носят 20-килограмово дете, ама каса бира... тежко било?!

 


14-годишно дете към баща си:
- Тате, боли ме гърлото.
- Защо, дъще?
- Мисля, че е от водката която, пих…
- Ти си пила?...
- Ми да, бяхме с гаджето ми…
- Имаш си гадже!?!
- Да.
- И как изглежда?
- Ами металист… има 20 обеци на лицето…
- ?!?!
- Да… а пък и главата ме боли… Мисля, че е от дискотеката…
- Ходила си на дискотека?!
- Ами само там дават да се пуши…
- Ти пушиш?!?
- И мисля, че ударихме колата ти…
- Гаджето ти е карало колата ми?!?
- Нееее, аз я карах…
Бащата се хванал за сърцето, а момичето му казало:
- Шегувам се бе, тате, исках да ти покажа, че има много по-страшни неща от една двойка по математика.

Няма коментари:

Публикуване на коментар