събота, 25 май 2013 г.

Порция смях

   Става наводнение и пращат при дядо поп хора да го измъкнат.
- Не - отказва попът, аз тук ще се моля на Господ, той ще ме спаси!
   Нивото се покачва и пращат лодка:
- Дядо попе, ела бе! Още можеш да се измъкнеш!
- Не, аз тук ще се моля на Господ...
   Водата вече залива църквата. Идва полицейски катер:
- Дядо попе, последен шанс, качи се!
- Не, аз тук ще се моля на Господ, Той ще ме спаси...
   Попът се качил вече на камбанарията, идва хеликоптер:
- Дядо попе, моля те бе човек, ще се удавиш!
- Няма, няма, аз тук, горе, ще се моля на Господ той ще ме спаси!
   Всички си отишли, водата заляла всичко, с последни сили попът се е хванал за кръста на покрива на църквата и се моли:
- Аз толкова Ти вярвах, така Ти се молих, защо не ми помогна?
Отгоре се чува гневен глас:
- Идиот! Аз що транспорт изпратих за теб...

Няма коментари:

Публикуване на коментар